    From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: wyciek danych osobowych
    Date: Wed, 29 Nov 2023 17:43:35 +0100

    On Wed, 29 Nov 2023 16:01:00 +0100, Robert Tomasik wrote:

    > Nie wiem, ale działa :-)

    Moze na razie tych przekierowan na tyle mało, ze listonosz pamięta
    wszytkie, albo szybko sprawdzi.
    Są też automatyczne sortownie, i w zasadzie mogły trafiac w osobnej
    paczce, lub w ogóle nie trafiać na tę pocztę ..

    > Wysyłać możesz nie w swoim rejonie.

    Ale przekierowanie raczej zlecasz robisz w rejonowej poczcie.
    A potem kto przekierowuje - skomputeryzowane sortownie, czy listonosze
    w rejonowej poczcie?

    Ha, a teraz w dowodzie brak adresu ... to moge zlecic przekierowanie
    dla innej osoby, o tym samym imieniu i nazwisku?

    J.