  • Data: 2023-12-22 23:07:32
    Temat: Re: wycieczki Żydów z bronią
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 22.12.2023 o 22:14, Shrek pisze:
    > Myslisz, że żydzi się do centrum handlowego teleportowali?

    Jakkolwiek by się tam nie dostali, to latanie z bronią na wierzchu po
    tłumie nie jest mądrym pomysłem. Broń tam niewiele pomoże, a na krótkim
    dystansie narażasz się na jej utratę. Jeśli już koniecznie chcieli na
    trasie dojazdu mieć przewagę, to było tych z bronią automatyczną przy
    samochodzie pozostawić i tyle. To po prostu świadczy o braku
    profesjonalizmu ze strony ochrony w mojej ocenie.

    Rzuć sobie okiem na SOP. Oni mają na wyposażeniu broń długą. Widziałeś,
    by z Prezydentem, Premierem czy innymi ważnymi osobami w państwie
    biegali ochroniarze z długą bronią na ramieniu. Jeśli już ktoś uznał za
    konieczne, by w bezpośredniej ochronie mieć broń długą, to istnieje
    szereg sposobów przenoszenia jej w sposób zakamuflowany. Są nawet takie
    rozwiązania, które pozwalają na strzelanie z takiej broni bez jej
    wyjmowania z walizki.

    Pistolet maszynowy daje się również ukryć pod marynarką. nie jest to
    zbyt wygodne. Testowałem to z PM-63. Da się szybko wyciągnąć. Da się
    nawet z jednej ręki strzelać do bliskich tarcz.
    --
    (~) Robert Tomasik