  • 21. Data: 2007-01-10 14:49:39
    Temat: Re: wycena spadku
    Od: " 666" <j...@w...eu>

    Należy zdrowo je..ąć koleżankę Zytę!!!
    JaC

    > Podatek od spadków, które zostawiły osoby zmarłe przed końcem 2006 r., nie jest
    objęty zwolnieniem - wynika z
    uzyskanego przez DZIENNIK wyjaśnienia Ministerstwa Finansów.
    > Jednak resort finansów, powołując się na przepisy kodeksu cywilnego, twierdzi, że o
    zwolnieniu z podatku decyduje
    moment śmierci spadkodawcy.

    It has removed 2883 spam emails to date.
    Try SPAMfighter for free now!

  • 22. Data: 2007-01-11 12:44:14
    Od: "pieknylolo83" <p...@t...pl>

    severin napisał(a):

    > Chyba jednak najprościej będzie jeśli przejdę się do US i poproszę o
    > pisemne stanowisko w tej sprawie, bo jak widze zdania są podzielone.

    EEEE tam idz zapytaj, mi kobieta powiedziala dokladnie wszystko co jak
    mam wypelnic jakie ulgi mi przysluguja jak troche obejsc przepis by
    zaplacic mniejszy podatek.... .

  • 23. Data: 2007-01-11 12:44:25
    Od: "pieknylolo83" <p...@t...pl>