  • Data: 2006-06-27 23:42:34
    Temat: Re: wybor szkoly
    Od: yves <y...@p...net> szukaj wiadomości tego autora

    > Jeśli nie będzie chciało mi się uczyć to nawet dobra szkoła mi nie
    pomoże.

    Mając niedawne doświadczenia w tym względzie, twierdzę, że to prawda.
    Poza tym jeśli chodzi o studia, to przy obecnym systemi naboru, trzeba
    też z góry wiedzieć, co się umie i czego się chce, a nie bawić się w
    piłowanie średniej.

    > Ta szkoła jest bardzo dziwna (prowadzona przez siostry zakonne),
    > panują w niej różne dziwne zwyczaje - zasady. Nie chcę do niej chodzić,
    > wystarczająco dużo nacierpiałem sie przez te 3 lata!

    Moja współlokatorka była w takim gimnazjum. Liceum też tam oczywiście
    jest, ale rodzice jej nie zmuszali do kontynuowania tamże nauki. Parę
    jej przyjaciółek natomiast wyrzucono stamtąd za niedostosowywanie się do
    zwyczajów/zasad. Może jest to jakiś sposób... oczywiście w
    ostateczności. Nie trzeba pewnie robić nawet nic złego, czasem koszulka
    "z szatanem" wystarczy ;]