    From: "wirtualna" <w...@w...pl.com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: wstęp od 21 lat
    Date: Wed, 4 Feb 2004 23:43:28 +0100

    news:bvrdhs$3h9$2@news.onet.pl...
    > Ależ masz pełną rację. Masz rację, bo żaden przepis prawa nie zabrania
    > takiego określenia oferty. W wypadku usługi lub sprzedaży świadczonych
    > profesjonalnie podane przeze mnie artykuły tego zabraniają.

    Nie będą tego zabraniać, jeśli ograniczenie oferty do OVER 21 bedzie mialo
    miejsce.

    Idac poprzednim tokiem, nieletni moglby wniesc wniosek o ukaranie
    ekspednientki w monopolowym, gdy ta nie sprzeda mu wodziochy... I nie wynika
    to z przepisow szczegolnych, tylko z zastrzezenia w ofercie - alkoholu
    nietrzezwym i mlodziezy ponizej 18 roku zycia nie sprzedajemy!

    O ile zastrzezenie OVER 21 jest w ofercie, czyn nie stanowi wykroczenia,
    gdyz oferent nie jest zobowiazany oferta, wiec nie odmawia wykonania
    swiadczenia, do ktorego jest obowiazany, gdyz nie jest do niego obowiazany.

    p.
    W,