    From: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: wspolpraca
    Date: Sun, 06 Feb 2005 20:26:09 +0100

    Przemek R. napisał(a):

    > telewizja nadaje, odbierasz (kablowka) przez kabel.

    widzisz... odbierasz to znaczy wykonujesz pewną akcję, działanie. Samo
    się nie odbierze, a w przypadku poczty twoja skrzynka jest twoim domem
    (czy jakoś to tam było)

    Po tej całej dyskusji jednak przychylam sie do Twojego zdania, że usenet
    jako taki nie spełnia wymogów UoSUDE ponieważ nie ma tu oznaczonego
    odbiorcy. Co nie oznacza, że spamodawca nie narusza regulaminu
    ustalonego przez właścicieli serwerów usenetu i mogą go ścigac we
    własnym zakresie np. poprzez zakręcenie kraniku z newsami. Brak jest
    natomiast odpowiedzialności karnej (niestety), natomiast proszę nie
    powoływac sie na konstytucję, wolność wypowiedzi itepe. Usenet to
    prywatny teren i koniec.

    > opninie na temat jej uslug :) Poleca je

    może nie kompromituj się dalej....

    M.