    From: "TMK" <t...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: [wspolnoty] wykup piwnicy
    Date: Mon, 17 May 2004 15:08:29 +0200

    Chodzi mi o to, że..
    jest sobie kamieniczka, ma cztery klatki schodowe.Moja piwnica gdzies jest,
    administracja pewnie miala jakies konkretnie opisane miejsce. Ja z niej
    nigdy nie korzystałam. Ponieważ przez ostatnie 20 lat nieco sie w Polsce
    zmieniło to nie wiem czy ja ją mam, czy fizycznie juz nie istnieje? Połozona
    jest pod inną klatka schodową- inna ulica, wiec przypuszczam ze jest
    przypisana do innej, drugiej wspolnoty(? )przynajmniej to miejsce.W mojej
    klatce sa jakies piwnice własnie ze 20 lat temu chcialam tam mieć ale cos
    tam....
    Własnie pytam w w takiej sytuacji moge wykrecic sie od kupna piwnicy? albo
    powiedziec ze mam gdzie indziej? czesc piwnic to odkrodzone deskami
    samorobki- po prostu odgrodzona jakas wczesniej niezagospodarowana wneka lu
    szerszy korytarz.
    TMK