    From: "matusm" <m...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: wspolnota mieszkaniowa - zaliczki wstecz
    Date: Sat, 26 Jan 2008 00:37:47 +0100

    Użytkownik "TG" <t...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:fna8qp$a5i$1@news.onet.pl...

    > tyle to ja wiem :) tylko nie wiem czy Twoja odpowiedz to:
    > 1. nie mozna - zaskarz uchwale
    > 2. nie zawracaj glowy grupie - zapytaj sad
    >
    > Zarzad w przypadku niekorzystnego rozstrzygniecia czy braku
    > rozstrzygniecia skieruje uchwale do sadu. Sad rozpatruje takie wnioski w
    > postepowaniu nieprocesowym. Jesli "klepnie" ta uchwale to jaka jest droga
    > odwolawcza?
    >
    > Pozdrawiam
    >
    > T.G.

    Generalnie to jak sam przyznales nowy zarzad Wspol.Miesz,chce wyprostowac
    rozliczenia z lat ubieglych za utrzymanie garazy,no to chwala im za to
    Z tego wynika ze przez ubiegle lata wpolwlasciele w tym
    TY dopusciles do balaganu i takiego a nie innego stanu rzeczy
    Jest czyms normalnym ze na zebraniu wspolwlascicieli
    podejmuje sie decyzje o powyzkach,itd przeznaczeniu pieniedzy komornego
    /funduszu remontowego na utrzymanie wspolnoty

    Jest generalna zasada (ustawowa) ,,,,,ze koszty utrzymania wspolnoty sa
    proporcjonalne dla kazdego udzialu

    Jak ktos ma garaz i trzy komorki to powinien placic za metraz i utrzymanie
    a jak nie ma to nie placi,,,,jezeli dotychczas te koszty nie byly rozlozone
    zgodnie z ustawa o wpolnotach mieszkaniowych to teraz trzeba te sprawy
    uregulowac.
    Najpierw przez glosowanie na walnym zebraniu a w przypadku naruszenia
    ustawy nalezy zaskazrzyc do sadu

    Od kazdego wyroku jest droga odwolawcza

    --
    Pozdrowienia