  • Data: 2010-08-09 09:09:45
    Temat: Re: wspolnota mieszkaniowa typu kuriozum
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 2010-08-09 10:02, Użytkownik Krzysztof napisał:

    > Miało być "zasadniczo też"

    Zgadzam się, metry mieszkania to kiepski wskaźnik naliczania
    opłat za wywóz śmieci, liczenie osób zameldowanych w wielu
    przypadkach również. Bo często ktoś kto jest formalnie
    zameldowany mieszka faktycznie gdzie indziej.
    Najbardziej sprawiedliwa metoda to liczenie od osoby faktycznie
    mieszkającej (pomieszkującej 20 na 30 dni również), ale jak
    widać nie dla wszystkich. Ktoś mający kawalerkę będzie
    optował za liczeniem z metra a ktoś kto sam mieszka
    na 80 mkw będzie wolał jednak od osoby. :-)
    Zwykłe dbanie o swoje własne interesy.