    From: e...@g...pl (eusso)
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: wspolnota mieszkaniowa
    Date: 13 Mar 2005 17:04:54 +0100

    Renata Gołębiowska napisał(a):

    > Nie wiem o co im chodzi, pewnie wciskają kit, bo w UoWL stoi to co
    > poniżej i nie widzę jakichś wyjątków.
    >
    > "2. Uchwały zapadają większością głosów właścicieli lokali, liczoną
    > według wielkości udziałów, chyba że w umowie lub w uchwale podjętej w
    > tym trybie postanowiono, że w określonej sprawie na każdego
    > właściciela przypada jeden głos.
    > 2a. (27)Jeżeli suma udziałów w nieruchomości wspólnej nie jest równa 1
    > albo większość udziałów należy do jednego właściciela bądź gdy obydwa
    > te warunki spełnione są łącznie, głosowanie według zasady, że na
> [...]

    Pani Renata jest w słuszności- prawnik , który został uzyty przez większościowego
    właściciela manipuluje Wami (wiadomo w czyim interesie). Napiszcie pismo do niego
    (do prawnika) w wnioskiem o przedstawienie pisemnej interpretacji podanego przez
    Panią Gołębiewską art. ustawy ,,O własnosci lokali''. Mozliwe, że ta odpowiedx
    bedzie przydatnym dowodem w przyszłości w ewentualnym sporze przed Sądem.