    From: "Roman" <t...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: wspólnota mieszkaniowa
    Date: Sun, 5 Dec 2004 14:00:43 +0100
    Sender: t...@o...pl@s9.elementy.pl

    > Jeszcze raz podkreslam - moj post dotyczy sytuacji, o ktorej zdecydowalo 7
    > osob w imieniu kilkudziesieciu.
    Dobrze. Mam Pytanie co robi te kilkadziesią osób. Są z Tobą czy jesteś sama
    przeciwko 7, w takim układzie większości.
    Wygląda na to że panuje tam jeden wielki bałagan. W Toruniu było podobnie,
    na drodze strażakom stał garaż na który właściciel miał papiery. Jakiś
    urzędnik pozwolił postawić garaż na drodze być może za pieniądze. To są
    absurdy,. Stąd moje odwołania do zdrowego rozsądku. Uważam ze powoływanie
    się na zwyczaje może być niebezpieczne. Przez tyle lat mieliśmy komunę
    ,może trzeba było to zostawić ona tak fajnie sankcjonowała "prawo
    zwyczajowe"
    Myślę ze problem jest trudny z racji wielkiego bałaganu jaki panuje w tych
    sprawach. Jednak tendencja zmierza w kierunku odsuwania parkingów z pod
    okien mieszkańców i należy sie z tym liczyć Tym bardziej jeżeli wchodzi w
    grę bezpieczeństwo. Sam bardzo cenię sobie możliwość parkowania blisko bloku
    w którym mieszkam jednak jestem za jednoznacznym określeniem tych miejsc i
    egzekwowaniem tego przez służby porządkowe.Wydaję sie że Tobie pozostaje
    albo dociec stanu prawnego nowych uregulowań i w wypadku nieprawidłowości
    wyegzekwować poprawne oznakowanie, albo w ramach utarczek ze wspólnota
    tworzyc nowe prawo zwyczajowe.
    Roman
    Adres odspamiony .Usuń:X