  • Data: 2004-12-05 20:51:12
    Temat: Re: wspólnota mieszkaniowa
    Od: "Roman" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Czyżbym wyczuwał nutkę zazdrości??
    Raczej nie, a może tak ale w stosunku do krajów gdzie panuje większy
    porządek np u Czechów widziałem na parkingach osiedlowych dokładnie
    wymalowaną ilość miejsc do parkowania . Swego czasu bliska mi osoba
    pracowała jako kontroler strefy parkowania to nasłuchałem się opowieści o
    tym do czego ludzie są zdolni żeby zaparkować tam gdzie im sie podoba. A
    jak potrafią walczyć o 50 gr. na tle samochodu powiedzmy za 50 tyś. Zdziwił
    byś sie! Argumenty to: zasiłek dla bezrobotnych,renta ,niska emerytura
    itp.Dla mnie to żenujące. Stąd moja może nieco emocjonalna reakcja na kogoś
    kto bezmała krzyczy : mam samochód więc musze zaparkować , należy mi sie .
    Miejsce parkingowe według mnie jest dobrem jak każde inne . A jak sie
    dystrybuuje dobra? Ano za pomocą koncesji, przydziałów itp. a najprościej i
    najuczciwiej za pomocą opłat.