    From: "AnnaBlue" <a...@b...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: wspólnota mieszkaniowa
    Date: Sun, 5 Dec 2004 01:25:14 +0100
    Sender: a...@o...pl@cob47.neoplus.adsl.tpnet.pl

    zatem opisuje - bez polskich ogonkow, bo cos mam z kodowaniem...
    Kupilam mieszkanie - wlasnosc hipoteczna (rok budowy 1956). W chwili zakupu
    (3 lata temu) zwyczajowo parkowano na podworku.
    Podworko jest wlasnoscia gminy, zarzadzane przez ZBK

    15 pazdziernika postawiono znak zakazu wjazdu na podworko oraz droge, na
    ktorej parkowalismy oznaczono jako droge pozarowa.
    Udalam sie do ZBK by ustalic, dlaczego postawiono ten zakaz. Dowiedzialam
    sie, ze na polecenie wspolnoty mieszkaniowej.
    W miedzyczasie dopytalam:
    Urzedzie Gminy - to nie jest droga publiczna.
    Zaklad Drog Miejskich, Policja i Straz Miejska twierdza, ze potrzebna jest
    organizacja ruchu dla znaku.
    Straz Pozarna wcale nie chce tej drogi pozarowej
    Nie ma uchwaly Zarzadu Wspolnoty w sprawie zakazu parkowania

    Oczywiscie parkuje dwa samochody na tej drodze, bowiem znalezienie miejsca
    parkingowego o godzinie mojego powrotu do domu graniczy z cudem.
    Codziennie tez dostaje wezwania do Strazy Miejskiej, gdzie jestem stalym
    bywalcem

    Na moje pismo, w ktorym oprotestowalam ten zakaz odpisano mi, ze na mocy
    Prawa Budowlanego, oczekiwan Strazy Pozarnej oraz woli (sic!) mieszkancow
    wprowadzono ten zakaz.

    Moje pytanie brzmi: jaka ma droge prawna do obalenia tego nonsensu, moim
    zdaniem doszlo do naduzycia kompetencji.

    pozdrawiam, Anna

    www.annablue.pl