    From: "Andy Niwinski" <a...@i...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: wspolnota i zakaz wyprowadzania psow
    Date: Mon, 18 Apr 2011 13:41:36 +0200

    "Kamil" <a...@a...com> schrieb im Newsbeitrag
    news:13uyl6bw6heb.1sckb62le5eq4.dlg@40tude.net...

    > Nie napisał konkretnie :)

    Nie wiem, może ten "Kamil" to Twoje pseudo, a naprawdę nazywasz się Li, albo
    Jakamoto, ale fragment :
    "czy wspolnota moze przyjac w glosowaniu uchwale o zakazie
    wyprowadzania psow na terenie wspolnym?" - chyba jasno i konkretnie mówi o
    co chodzi? Jak dalej nie rozumiesz co czytasz to napisze Ci dużymi
    literkami: "O ZAKAZIE WYPROWADZANIA PSÓW NA TERENIE WSPÓLNYM". Zauważyłeś?
    Czy mam Ci dalej wskazać takie małe, króciutkie słowo "NA"?
    Więc nie rżnij głupa i nie troluj. Nie jest to ustawa o zakazie
    wyprowadzania psów, nie jest to ustawa o zakazie wychodzenia z psem z
    mieszkania, tylko: