    From: Kamil <a...@a...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: wspolnota i zakaz wyprowadzania psow
    Date: Mon, 18 Apr 2011 11:37:13 +0200

    Nie napisał konkretnie :)

    > Przeczytaj jeszcze raz.

    Tego oczekuję od ciebie. Przeczytaj co napisał wątkotwórca i co ja
    NAPISAŁEM. Potem to postaraj się zrozumieć.

    > Wspólnota nie chce, aby na jej terenie srały psy "wspólnotowiczów".

    A to jest twój domysł.
    Chodzi o zakaz wyprowadzania psa na terenie wspólnym.
    To ja się pytam - jak on z tym psem ma wyjść np. do weterynarza?
    W jaki sposób ma przejść przez korytarz, klatkę schodową, część podwórka
    która jest własnością tej wspólnoty.
    Ja tam kurwa nie widzę nic o sraniu!!
    MOWA O WYPROWADZANIU!!!!
    Może to ty pisałeś treść tej uchwały?
    To całkiem prawdopodobne, skoro takie betony produkują takie kfiatki :)