  • Data: 2006-07-19 19:51:01
    Temat: Re: wprowadzajaca sie ex
    Od: Kira <c...@e...wytnij.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Re to: witek [Wed, 19 Jul 2006 08:17:40 -0500]:

    > Złożyć wniosek do urzędu meldunkowego o wymeldowanie
    > administracyjne, bo tam nie mieszka.

    Dziewczę dzisiaj krzyczało, że administracyjnie nie można
    jako że tryb administracyjny przewidywany jest wtedy, kiedy
    nie można zlokalizować wymeldowywanego. No a ją dość łatwo
    można zlokalizować- tyle że w miejscu zameldowania od roku
    nie mieszka.

    Jak to faktycznie jest?

    > Donieść na policję, że eks się nie wymeldowała i że mieszka
    > gdzies tam niezameldowana.

    Tu z kolei nie wiem, czy nie trzeba podać gdzie ona teraz
    rzeczywiście mieszka? Bo pi razy oko wiadomo, ale sądzę że
    udowodnić to się tego może nie dać.

    > Jak ma na to ochotę to od tego jest sąd i komornik.

    I takie dostała pouczenie.

    Kira

    --
    /(o\ http://kira.wwt.pl :: GG 1565217