  • Data: 2006-07-19 15:09:50
    Temat: Re: wprowadzajaca sie ex
    Od: Hikikomori San <h...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    jureq wrote:

    > A co z tymi wszystkimi, którzy wynajęli swoje mieszkania i teraz w
    > żaden sposób lokatorów nie moga się pozbyć? Oni tez moga w swoich
    > mieszkaniach zamieszkać? Że już nic nie napiszę o tych czyje mieszkania
    > wynajął kiedyś komuś kwaterunek..

    Nie wiem ale to jakby inna sytuacja. Podobna, ale inna. Tutaj nikt
    nikomu nie wynajmowal mieszkania, bo bylo wspolne.

    Ja zakladam taka sytuacje (cos zalozyc trzeba, a opis jest skromny, wiec
    i moje zalozenie bledne).

    Maz i Zona. Wspolne mieszkanie. Nie rozumieja sie. Rozwod. Zona mowi,
    "to ja teraz wybywam na miesiac, np. jade do afryki czy poodwiedzac
    przyjaciolki po polsce. Wroce, jak mi sie spodoba. Masz kontakt do
    mojego prawnika, jesli nie chcesz zebym wrocila do naszego mieszkania,
    musimy dokonac podzialu majatku. Tymczasem maz wymienia zamki, sprowadza
    sobie inna kobiete i jak ex-zona wraca po prostu jej nie wpuszcza.

    Ma do tego prawo?

    --
    Kami-no kodomotachi-wa mina odoru i inne ksiazki http://tiny.pl/gn6m