    From: "Dulek" <f...@b...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: wozek
    Date: Fri, 9 Jul 2004 08:51:27 +0200

    Marcin Debowski:
    > Choćby terminy, forma umowy, od kogo kupione (prywatnie, przedsiebiorca).

    Kupiony 2 tyg. temu, umowa "mailowa" (he he, wysłałem przelew na konto i
    dostałem wozek), kupione od przedsiebiorcy.

    > No to o ile to przedsiębiorca to możesz reklamować z tyt. niezgodności z
    > umową choć nie wiem jak będzie zfaktem żeś go zaczął używać.
    No pewnie gowno moge, bo przeca widzialem, ze jest inny. Zaczalem uzywac, bo
    przez jakiegos glupiego ch.., nie bede dziecka trzymal w domu, a nie mam
    paru stow pod reka, by sobie skoczyc do sklepu i wydac.

    > Na początek możesz skontaktować się z miejscowym tobie oddziałem Federacji
    > Konsumentów - www.federacja-konsumentow.org.pl.

    Tak zrobie, dziekuje za odpowiedz.
    Pozdr. Dulek