  • Data: 2004-07-09 06:41:44
    Temat: Re: wozek
    Od: Marcin Debowski <a...@I...notrix.net> szukaj wiadomości tego autora

    In article <ccld4s$tbk$1@news.dialog.net.pl>, Dulek wrote:
    > Marcin Debowski:
    > Dziekuje za odpowiedz. A co tu trzeba bardziej szczegolowo napisac?

    Choćby terminy, forma umowy, od kogo kupione (prywatnie, przedsiebiorca).

    > Przy zakupie "internetowym" przysługiwało
    > Wg mnie koles ewidentnie wykorzystal sytuacje, ze przyjme ten wozek (w miare
    > drogi sprzet - brak kasy na kupno drugiego szybko, by ten trefny mogl sobie
    > podrozowac po Polsce paczkami (kto wtedy za nie placi? Ja?) i ozenil mi

    Jeśli korzystałbyś z tych 10 dni, to tak.

    > towar inny, niz szczegolowe ustalenia miedzy nami, ktore mam zachowane.

    No to o ile to przedsiębiorca to możesz reklamować z tyt. niezgodności z
    umową choć nie wiem jak będzie zfaktem żeś go zaczął używać.

    > nie ma zadnej klasy. Wiec pytam: co moge mu zrobic. Gdzie napisac, by
    > przyszly do niego ladne panie i zrobily jakas kontrole, czy moze niech
    ..
    > Moze napisac do UOKiK?

    Na początek możesz skontaktować się z miejscowym tobie oddziałem Federacji
    Konsumentów - www.federacja-konsumentow.org.pl.

    --
    Marcin