  • Date: Thu, 12 Apr 2007 20:41:01 +0200
    From: Łukasz Rostalski <"lukasz[NOSPAM]"@[NOSPAM]rostalski.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: wojsko = przekreślenie 5 lat nauki? - proszę o radę

    mariusz napisał(a):
    > ..... ale to wkońcu masz już bilet, czy nie masz, bo to jest najważniejsze.
    > Jeżeli masz bilet to teraz tylko szpital lub zgoda dowódcy jednostki do
    > której zostałeś skierowany.
    > Generalnie nawet będąc w wojsku możesz otrzymać przepustkę lub urlop na
    > obrone pracy- gorzej z jej pisaniem jeżeli jeszcze nie masz.

    U mnie było tak że jak pojechałem do WKU po odbiór karty powołania od
    razu powiedziałem że nie chce iść do wojska, bo mnie na to nie stać i
    przyniosłem odwołanie które wcześniej napisałem zresztą chce iść na
    studia II stopnia po wakacjach. Pan z WKU powiedział, że odwołania nie
    przyjmie, bo niby od czego ja się chcę odwołać skoro jeszcze karty nie
    podpisałem. Jak powiedziałem, że nic nie podpisze to wypisali jakieś
    pismo niby do prokuratury że unikam odbycia służby wojskowej i że sprawa
    skończy się dla mnie jakimś wyrokiem. Po takim straszeniu podpisałem
    kartę powołania i się odwołałem od niej. Nie wiem ile w tym wszystkim
    było straszenia a ile prawdy, ale nie uśmiechało mi się włóczyć po
    sądach za to że nie chciałem służyć mojej ojczyźnie, która i tak ma mnie
    gdzieś.

    Łukasz Rostalski
    http://www.rostalski.pl