  • Data: 2007-04-12 21:35:31
    Temat: Re: wojsko = przekreślenie 5 lat nauki? - proszę o radę
    Od: p...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    On 12 Kwi, 21:25, Bungo <b...@g...pl> wrote:
    > odwolaj sie w terminie; postaraj sie by odwolanie bylo profesjonalne.
    > Obrona pracy magisterskiej ewidentnie powinna uzasadniac odroczenie.
    Tak planuję odwołanie złożę w terminie bardzo obszernie argumentując,
    tylko martwi mnie to, iż to odwołanie nie wstrzymuje mojego poboru,
    czyli zanim zostanie rozpatrzone ja mogę być już w jednostce:/

    > Moze sie zdarzyc, ze 17 (chyba raczej kwietnia - marzec juz minal?)
    Masz racje, 17 kwietnia:), po prostu sytuacja mnie zmartwiła i
    zdenerwowała, stąd ten marzec.

    > bedziesz akurat chory, wiec nie bedziesz sie mogl stawic w jednostce
    > wojskowej, a specjalnie dla Ciebie nie zorganizuja poboru w innym
    Chyba będę musiał tak zrobić i liczyć na to, że czas poboru mnie
    minie:/

    > Sprobuj tez zainteresowac sprawa jakiegos dziennikarza - jak sprawe
    > opisza w gazecie czy obsmieja w radiu to WKU nagle moze okazac sie
    > mniej zlosliwe, a bardziej zyciowe...
    O tym nie myślałem, jednak teraz to już chyba za mało czasu na tego
    typu działania.

    Pozdrawiam i dziękuję.
    Paweł Poręba