  • Data: 2005-05-24 21:37:50
    Temat: Re: wojsko dla studentow. Jak uniknac przeszkolenia?
    Od: JFK <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Tue, 24 May 2005 19:27:07 +0200, Michal.b napisał(a):

    > ja musialem do WKU zaniesc pismo z uczelni, ze zaliczylem 2 rok i dopiero
    > potem mnie wzieli :) (wakacje na koszt panstwa, i do tego jeszcze placa ;)
    > a koledzy z uczelni, ktorzy nie chcieli isc poprostu nie brali wpisu...
    a tak przy okazji jak tam w praktyce wyglada ten oboz?
    ciekawie jest ?
    Ja technicznie mam problem zeby upchnac te 6 tyg w te wakacje i to jest
    glowny bol bo tak ogolnie to w momencie kiedy sie na to wszystko pisalem
    to mialem powaznego plana przejsc przez calosc imprezy i miec woja z glowy
    no ale tym razem to se ne da :(
    pozdrawiam
    --
    Jakub (JFK) Kasica