  • Data: 2005-05-24 17:27:07
    Temat: Re: wojsko dla studentow. Jak uniknac przeszkolenia?
    Od: "Michal.b" <mike01@skasujto_polbox.com> szukaj wiadomości tego autora

    JFK napisał(a):
    > Witam
    > Pogoglalem nieco ale archiwum mowi prawie wylacznie o normalnej sluzbie a
    > o studentach cisza wiec wyciagne temtam ;-)
    > Na drugim roku studiow (uczelnia techniczna) odbylem przeszkolenie
    > wojskowe i zaliczylem egzamin.

    witam

    przejdz sie do WKU i sie dowiedz czy, zeby Cie "wzieli" musisz miec
    ZALICZONY 2 (3)rok na studiach. Jezeli powiedza, ze tak, to poprostu nie
    bierz jakiegos wpisu do indeksu (np. z agielskiego) albo innego
    przedmiotu... po wpis pojdziesz sobie w wrzesniu, a do wojska Cie nie
    wezma...

    Art. 93a. 1. Studenci bedacy poborowymi, ktorzy zaliczyli drugi rok
    studiow wyzszych zawodowych lub trzeci rok jednolitych studiow
    magisterskich lub rownorzednych, moga odbywac przeszkolenie wojskowe w
    czasie tych studiow.

    wyraznie pisze "ZALICZYLI"

    ja musialem do WKU zaniesc pismo z uczelni, ze zaliczylem 2 rok i
    dopiero potem mnie wzieli :) (wakacje na koszt panstwa, i do tego
    jeszcze placa ;)
    a koledzy z uczelni, ktorzy nie chcieli isc poprostu nie brali wpisu...

    ale to zalezy tez od WKU, wiec najlepiej przejdz i sie spytaj
    bo byli ze mna na turnusie chlopcy, ktorzy w wrzesiu jezdzili egzaminy
    na uczelnie zdawac (dostaje sie wtedy przepustke na czas egzaminow)
    ale zawsze mozesz sie bronic tym, ze nie masz roku zaliczonego... i nie
    moga Cie wziasc ;)

    to chyba najlatwiejszy sposob i bez duzych kombinacji :)

    pozdr.
    kpr pchor Michal B