  • Data: 2006-04-06 06:31:29
    Temat: Re: wojsko
    Od: St@siu<s...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Więc byłem w WKU wczoraj i niby narazie mam spokój (studiuje więc do konca roku
    szkolnego odroczyli). Potem mam dac pismo aby umożliwili mi obronę pracy
    licencjackiej. Powiedzieli, że po obronie wezma mnie na 3 miesieczne
    przeszkolenie i żebym nawet nie łudził się że mi się upiecze. Nie interesuje
    ich, że mam pracę i dziewczynę w ciąży. Bronie się we wrześniu a w styczniu
    kończę 28 lat. Czy jeśli uda mi się migać do stycznia to już looz jak to jest?

    -> http://usenet.pomocprawna.info