  • 1. Data: 2003-04-01 17:36:53
    Temat: wodomierze
    Od: "ava" <a...@p...fm>

    w mojej spółdzielni mieszkaniowej zarządzono zakładanie wodomierzy,
    oczywiście na koszt mieszkańców. zajmuję mieszkanie spółdzielcze, więc nie
    rozumiem czemu mam za własne pieniądze montować w tym lokalu wodomierz
    (koszt jednego wynosi 135 PLN, a potrzebne są cztery!). może ktoś z Was jest
    w stanie podpowiedzieć mi czy spółdzielnia ma prawo żądać tego ode mnie
    (płacę regularnie ryczałt). dodatkowo muszę także pokryć koszt udostępnienia
    wszelkich rur, a niedawno skończyłam generalny remont, podczas którego,
    również na
    swój koszt, wymieniłam w mieszkaniu okna, drzwi, a nawet instalację
    elektryczną i hydrauliczną, a także... zasłoniłam kaflami niektóre, mniej
    atrakcyjne miejsca :), więc musiałabym teraz te kafle zdejmować. dziękuję za
    pomoc i pozdrawiam.

    ava

  • 2. Data: 2003-04-03 05:51:22
    Temat: Re: wodomierze
    Od: "Stan_Z" <s...@g...pl>

    Taką operację poprzedzić musiała uchwała RN waszej spółdzielni powinieneś do
    niej dotrzeć i nie powini robić ci z tym problemu.
    Po drugie możesz się odwołać od takiej uchwały podnosząc że na modernizację
    lokali przeznaczony składacie się w comiesięcnych składkach na fundusz
    remontowy i to on powinien zostać użyty do finansowania ww celu.
    Po trzecie Panowie i Panie ze Spółdzielni często zapominają o zasadzie non
    profit jaka obowiązywać powinna wobec takowych działań.

    Moim zdaniem należy podnieść ten problem na forum publicznym twojej S.M. np
    przez opublikowanie twojego protestu do Zarządu.

    Popatrz w Statut i regulaminy napewno znajdziesz tam coś co pomożę ci
    rozwiązać twój problem.

    Stan_Z

  • 3. Data: 2003-04-03 06:27:36
    Temat: Odp: wodomierze
    Od: "ava" <a...@p...onet.pl>

    właśnie mi się wydawało, że to chyba nie do końca w porządku. dziękuję
    bardzo za pomoc i pozdrawiam :)

    ava
    Użytkownik Stan_Z <s...@g...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:b6gi5a$o94$...@n...supermedia.pl...