  • 1. Data: 2003-04-01 15:43:25
    Temat: Alimenty - wyrok zaoczny
    Od: Tomasz Slaski <s...@d...kosza.com.pl>

    Witam pod dłuższej nieobecnosci:)

    Taka sprawa:
    Matka małoletniego pozywa ojca dziecka o podwyzszenie swiadczen
    alimentacyjnych, podajac sadowi w pismach adres ojca dziecka, ktory
    jest nieaktualny od 4 lat.
    Matka małoletniego doskonale wie, ze adres jest nieaktualny i gdzie
    mieszka ojciec małoletniego, poniewaz po uzyskaniu wyroku korzystnego
    dla siebie i uprawomocnieniu sie tegoz wyroku (kaluzula
    natychmiastowej wymagalnosci) natychmiast wysyla go do komornika,
    ktory jest wlasciwy dla miejsca zamieszkania pozwanego ojca, podajac
    adres gdzie komornik ma go szukac. Ojciec wlasnie od komornika
    dowiaduje sie, ze w ogole byla jakas sprawa, ze ma zaleglosc od 3
    miesiecy w kwocie roznicy zasadzonej wyrokiem zaocznym, spore koszty
    egzekucji itp.

    Pomijajac fakt, ze ojciec chce wystapic o obnizenie zaszadzonych
    alimentów, ktore sa absurdalnie wysokie (890 zł na JEDNO dziecko,
    przy dochodach z pracy na etacie pozwanego 1600 zł netto), czy jest
    jakis sposób zeby sie bronic przed takimi posunieciami ze strony
    matki małoletniego ??
    Za rok moze wyslac pozew na drugi koniec Polski podajac, ze tam
    mieszka ojcec maloletniego i co ? znow od komornika ojcec sie dowie
    ze byla sprawa ?

    Pozdrawiam grupe :)

    --
    TOM
    TS635-RIPE LAN/MAN BAFH

  • 2. Data: 2003-04-01 21:39:05
    Temat: Odp: Alimenty - wyrok zaoczny
    Od: "Sandra" <J...@w...pl>

    Użytkownik Tomasz Slaski <s...@d...kosza.com.pl> w wiadomości
    do grup dyskusyjnych napisał:3...@d...kosza.com.pl...
> [...]
    > przy dochodach z pracy na etacie pozwanego 1600 zł netto), czy jest
    > jakis sposób zeby sie bronic przed takimi posunieciami ze strony

    przy kolejnej zmianie adresu złożyć pismo do ostatniej sygn.akt sprawy
    rodzinnej ,że własnie się zmieniło adres przy ewentualny pozwie o zmiane
    świadczen alimentacyjnych korespondencje kierować na taki a taki adres ...

    > Za rok moze wyslac pozew na drugi koniec Polski podajac, ze tam
    > mieszka ojcec maloletniego i co ?

    j.w nieznajomosc w tej kwestii własnie kończy się wyrokiem zaocznym a to
    stara jak świat taktyka nieuczciwych kobiet ...

    znow od komornika ojcec sie dowie
    > ze byla sprawa ?

    oczywiście więc zabezpieczać sie j.w

    teraz możesz wnieść o uchylenie w.z i zmiane swiadczenia podajac proponowana
    kwote wraz z uzasadnieniem dol.dowody na poparcie pozwu...

    Sandra