  • Data: 2005-07-13 17:19:17
    Temat: Re: wniosek o zabezpieczenie powództwa
    Od: Goomich <g...@u...to.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "jaQbek" <j...@n...pl> naskrobał/a w
    news:db3ege$31e$1@korweta.task.gda.pl:

    > Czy byłbyś tak dobry i dał mi jakiś przykład ? Jakie moga być
    > sposoby zabezpieczenia powództwa?

    Takie same jak w egzekucji: ruchomości, nieruchomości, z kont bankowych,
    z wierzytelności, z papierów wartościowych, ze statków morskich i innych
    praw majątkowych (z patentu, prawa ochronnego na wzór użytkowy, prawa z
    rejestracji wzoru zdobniczego, prawa z rejestracji znaku towarowego,
    prawa z rejestracji topografii układu scalonego).

    KPC od art. 844

    > I czy w tym wypadku, jeśli jest
    > to pozew przeciwko spółce cywilnej, zabezpieczany powinien byc
    > majątek spółki, czy jej wspolników?

    Do wspólników.

    > Czy wystarczającym powodem złożenia wniosku może być fakt, że w
    > ubiegłym miesiącu był problem z terminowym otrzymaniem
    > wynagrodzenia, a w tym nadal go nie otrzymałem (mimo rozwiązania
    > umowy), gdyż zdaniem wspólników konto firmy jest puste.

    Nie wiem, to zależy jak do tego podejdzie sąd.

    Krzysztof "Goomich" Ferenc
    g...@u...to.wp.pl UIN: 6750153
    To all you virgins, thanks for nothing.