  • 1. Data: 2003-08-12 07:42:45
    Temat: wniosek o rozwiązanie za porozumieniem stron i wypowiedzenie w jednym dokumencie
    Od: "Jacek Radunc" <j...@x...wp.pl>

    Witajcie !
    Jak jest wasz pogląd na taką kwiestię.
    Pracownik chce zmienić pracę, niezstety w dotychczasowej "krępuje" go 3
    miesięczny okres wypowiedzenia , czy może sporządzić wniosek o rozwiązanie
    umowy za porozumieniem stron ze wskazaniem daty rozwiązania oraz
    zakresleniem terminu do jakiego pracodawca ma się okreslic, a jednocześnie w
    tym samym dokumencie zamieścić klauzulę , ze w przypadku negatywnego
    rozpatrzenia wniosku o porozumeinie stron rozwiązuje umowę o pracę za
    wypowiedzeniem ...
    Jacek

  • 2. Data: 2003-08-12 11:43:02
    Od: "Sekret" <s...@b...pl>

    Użytkownik "Jacek Radunc" <j...@x...wp.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > tym samym dokumencie zamieścić klauzulę , ze w przypadku negatywnego
    > rozpatrzenia wniosku o porozumeinie stron rozwiązuje umowę o pracę za

    Moze, ja tak zrobiłam.
    Zasadniczo dobrze jest się zabezpieczyć (pracownikowi) na wypadek gdyby
    pracodawca nie zgodził się na porozumienie i wpadło mu do głowy samemu
    wypowiedzieć umowę.

    M.

  • 3. Data: 2003-08-12 15:59:11
    Od: "Jacek Radunc" <j...@x...wp.pl>

    > Moze, ja tak zrobiłam.
    > Zasadniczo dobrze jest się zabezpieczyć (pracownikowi) na wypadek gdyby
    > pracodawca nie zgodził się na porozumienie i wpadło mu do głowy samemu
    > wypowiedzieć umowę.

    albo jak w moim przypadku jest 12 sierpnia, termin zakreslę na powiedzmy 25
    sierpnia a jak nie to od 1 września wypowiedzenia inaczej uciekłby mi
    miesiąc ...
    a jesli to nie problem możesz podesłać szkic takiego
    rozwiązanio-wypowiedzenia.
    Z góry dzieki za odzew,
    Jacek