    From: zenek <z...@n...email>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: wniosek o kontrole nadzoru budowlanego
    Date: Tue, 21 Jun 2011 10:20:11 +0000 (UTC)

    Dnia Tue, 21 Jun 2011 12:01:26 +0200, tak napisał(a):

    > Użytkownik "zenek" <z...@n...email> napisał w wiadomości

    > Chcesz wymusić remont a uzyskasz zakaz przebywania w budynku
    > stwarzającym zagrożenie.

    Pytanie nie dotyczyło skutków tylko czy inspektor musi czy nie
    zareagować. Czy ma prawo stwierdzić, że lokator nie jest stroną.

    Nie chodzi o wymuszenie remontu tylko o przestrzeganie prawa. Jeśli z
    budynku spadnie kawał tynku na głowę przechodnia to znowu będzie ups...
    nikt nie jest winny... bo wiecie rozumiecie, brak kasy, nie wiedzieliśmy,
    nikt nic nie mówił.... Urzędnicy znowu umyją ręce.
    Jako obywatela g..o mnie obchodzą rozliczenia ZGM. Niech ustalą takie
    stawki i je egzekwują, byle tylko budynki przez nich zarządzane nie
    stwarzały zagrożenia dla życia ich mieszkańców i przechodniów.