  • Data: 2005-01-23 12:47:31
    Temat: Re: własność w małżeństwie
    Od: "Ajgor" <ajgor@no_spam.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Urko" napisał w wiadomości news:csvtaq$b2i$1@inews.gazeta.pl...

    > jestes lub byłeś żonaty?

    Moze Cie zaskocze, ale od 19 lat :) mam dwoje dzieci, w tym jedno prawie
    dorosle :)

    > masz jakieś wyobrażenie i ewolucji małżeństwa i trudnościach w nim
    > występujących?

    Zgadnij :) Po 19 latach?

    > wiesz ze są wzloty i upadki wzajemnego zaufania uczucia itd?

    Oczywiscie.

    > jeśli nei jest zgodne to wg Ciebie od razu powód do rozejscia?

    Jesli na dluzsza mete, to tak. A jesli sa to krotkotrwale kryzysy, ktorych
    nawet kryzysem nazwac nie mozna, to oczywiscie nie. Klutnie wystepuja w
    kazdym malzenstwie, i podobno psycholodzy (psychologowie?:) twierdze, ze jak
    malzenstwo sie nie kluci to tym gorzej, bo robi sie nuda i predzej czy
    pozniej sie rozleci.
    Ale jesli malzenstwo nie ufa sobie do tego stopnia, ze dziela majatek na
    "moje i twoje" to to juz nawet nie jest malzenstwo, tylko jakas spolka
    z.o.o. :)