  • Date: Thu, 24 Jul 2008 13:46:07 +0200
    From: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: właściciel lokalu a zameldowana osoba

    m...@o...pl pisze:
    > koniec sama się wyprowadziła w jedno miejsce, a wujek w drugie. To
    > było kilka lat temu, ja z mamą mieszkam, natomiast on tam nie mieszka.
    > Nigdy mu nie płaciliśmy, płaciliśmy jedynie czynsz do zarządcy wraz z
    > opłatami za media oczywiście.

    A do jak dawna ma miejsce ten stan? (tj. jest niby właściciel, ale
    opłaty ponosicie bezpośrednio wy)

    Jak nie ma umowy to może podpadłoby pod zasiedzenie? (tylko się pytam,
    bo zasiedzeniem się póki co nie interesowałem)

    Tak czy inaczej ruszyć was nie ruszy wbrew waszej woli. Musiałby
    najpierw oficjalnie wezwać do opuszczenia lokalu, potem złożyć pozew,
    przejść całą procedurę, musiałby się znaleźć w gminie jakiś mizerny
    lokal docelowy do eksmisji (lub on musiałby taki zapewnić), a dopiero
    potem komornik mógłby rozpocząć eksmisję do tamtego lokalu.