    From: "batot" <v...@p...NO.onet.SPAM.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: włamanie na konto pocztowe...
    Date: Wed, 3 Dec 2003 09:07:21 +0100

    >a jeśli skasował lecz zostały odzyskane?
    To musisz oszacować straty bo na policji/sadzie i tak spytaja sie jakie straty z tego
    tytułu poniosleś. Masz pole do popisu zaleznie co tam bylo. ;)
    No i tak samo jak niżej poproś admina o logi bedzie w nich ze kasowal pliki ;)
    (gorzej jak to bylo konto root'a i posprzatal po sobie wtedy masz problem ;)

    > tego się nie da udowodnić....

    da
    Wyjasnij sprawe adminowi ze miales wlamanie itd i czy moze ci sprawdzic w logach czy
    o tej
    a o tej bylo cos kopiowane z twojego konta jesli bylo zostanie to odnotowane w
    logach.

    > jaką Pan odnióśł szkodę
    > mylić nie jestem
    >
    > No właśnie... otóż to - szkoda jest nijaka.....

    No właśnie więc zapewne umorzą sprawe ze względu na znikoma szkodliwość czynu.
    Sprawdź na policji powiedzmy jako rozmowa a nie konkretne skladanie zeznań i spytaj
    się
    jak to wygląda. (najlepiej na głownej komendzie co byś miał z kim pogadać a nie
    klawiszem
    ew z wydziałem do zwalczania przestepstw komputer. ale nie znam numeru popytaj)

    Daj znać z ciekawosci chociaż co ci powiedziali na policji.