    From: "Adam" <f...@f...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: wjazd na posesje
    Date: Tue, 8 Oct 2002 14:23:09 +0200

    1.Czy do powyzszego ma znaczenie pozwolenie wlasciciela ?

    > Dzieki, a nie ma jakis przepisow przeciwpozarowych ??? A cos konkretnie
    > furtki ?
    Furtka jest razem z brama, ale nie ma chodnika jako takiego - wtedy rowniez
    KD by wyjasnil sprawe (1,5m dla przechodniow)
    Czasami mam nawet problem z otwarciem furtki tak by wozek dziecieccy
    przejechal :-(
    Adam
    PS
    Nie mam problemu z sasiadami