  • 1. Data: 2002-10-07 17:44:50
    Temat: wjazd na posesje
    Od: "Adam" <f...@f...onet.pl>

    Witam
    Ktore przepisy mowia o tym, ze nie wolno blokowac wjazdu na posesje,
    zostawiania samochodu przed brama i/lub furtka posesji prywatnej.
    Adam

  • 2. Data: 2002-10-07 19:09:36
    Temat: Re: wjazd na posesje
    Od: "Wieslaw Tomczak" <t...@q...pl>

    Użytkownik "Adam" <f...@f...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Adam
    >
    > Pamietam ze bylo cos takiego, ukarano czlowieka, ktory parkowal przed
    swoja wlasna brama. Argumentowal ze to przeciez jego wlasna brama ale (chyba
    w kodeksie drogowym) wyraznie bylo napisane ze nie na;ezy parkowac przed
    wjazdami do posesji i nie bylo tam zadnego wyjatku dotyczacego wlasnej
    posesji. Z czystej ciekawosci przejrze jeszcze odpowiedzi to i sam sie
    dowiem
    WT

  • 3. Data: 2002-10-07 21:05:18
    Od: Marcyś <m...@N...pl>

    > Witam
    > Ktore przepisy mowia o tym, ze nie wolno blokowac wjazdu na posesje,
    > zostawiania samochodu przed brama i/lub furtka posesji prywatnej.
    > Adam

    Kodeks drogowy
    art. 45 ust. 2
    Zabrania się postoju:
    1) w miejscu utrudniającym wjazd lub wyjazd, w szczególności
    do i z bramy, garażu, parkingu lub wnęki postojowej,
    2) w miejscu utrudniającym dostęp do innego prawidłowo
    zaparkowanego pojazdu lub wyjazd tego pojazdu.

  • 4. Data: 2002-10-08 11:12:33
    Od: "Adam" <f...@f...onet.pl>

> [...]
    > 2) w miejscu utrudniającym dostęp do innego prawidłowo
    > zaparkowanego pojazdu lub wyjazd tego pojazdu.

    Dzieki, a nie ma jakis przepisow przeciwpozarowych ??? A cos konkretnie
    furtki ?
    Adam

  • 5. Data: 2002-10-08 12:23:09
    Od: "Adam" <f...@f...onet.pl>

    1.Czy do powyzszego ma znaczenie pozwolenie wlasciciela ?

    > Dzieki, a nie ma jakis przepisow przeciwpozarowych ??? A cos konkretnie
    > furtki ?
    Furtka jest razem z brama, ale nie ma chodnika jako takiego - wtedy rowniez
    KD by wyjasnil sprawe (1,5m dla przechodniow)
    Czasami mam nawet problem z otwarciem furtki tak by wozek dziecieccy
    przejechal :-(
    Adam
    PS
    Nie mam problemu z sasiadami

  • 6. Data: 2002-10-10 19:19:30
    Od: A...@k...net.pl (Artur Golański)

    =?iso-8859-2?Q?Marcy=B6?= <m...@N...pl> napisał:

    >Kodeks drogowy art. 45 ust. 2 Zabrania się postoju:
    Nie 'kodeks', tylko prawo o ruchu drogowym ;-)

    Artur Golański