  • 1. Data: 2013-12-05 20:26:23
    Temat: wisząca od lat wzmianka w księdze wieczystej
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    Ave!

    Właśnie przy okazji konsolidacji okazało się, że od prawie 7 lat wisi mi
    w dziale IV wzmianka w KW - notabene wzmianka zgodnie z numerem
    dotycząca hipoteki wykreślonej jakieś pół roku po wzmiance.

    Dodatkowo: czy wzmianki nie powinny mieć unikalnych numerów wynikających
    z wniosku?

    Informacja pomocnicza: wzmianka jest z godziny 13:09, a tego samego dnia
    tylko o 15:24 wnosiłem o sprostowanie błędu w danych ogólnych (mój numer
    PESEL pomylili).

    Jutro będę próbował się dodzwonić do sądu, ale pewni głąby przez telefon
    nic nie powiedzą, nawet jeśli odpowiedź brzmi "to pomyłka".

  • 2. Data: 2013-12-06 09:06:04
    Temat: Re: wisząca od lat wzmianka w księdze wieczystej
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    DUUUUUUUUUUUUUUUŻY plus dla wydziału ksiąg wieczystych w Pruszkowie -
    wczoraj mnie podkusiło wysłać e-mail. Dziś rano - poprawione.

  • 3. Data: 2013-12-06 09:13:36
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Andrzej Lawa" <a...@l...SPAM_PRECZ.com>
    napisał

    > DUUUUUUUUUUUUUUUŻY plus dla wydziału ksiąg wieczystych w
    > Pruszkowie - wczoraj mnie podkusiło wysłać e-mail. Dziś rano -
    > poprawione.

    Ale głąbami juz zdążyłeś ich nazwać.

  • 4. Data: 2013-12-06 09:31:51
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 06.12.2013 09:13, Alek pisze:

    > Ale głąbami juz zdążyłeś ich nazwać.

    Za błędny wpis.

    Nie popełniasz nigdy głupich błędów? Jak wtedy sam określasz? ;)