  • Data: 2018-04-25 09:53:33
    Temat: Re: windykacja kurierska na 170z?
    Od: "Danusia" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Tomasz Kaczanowski" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:pbmq9m$2sv$1@node2.news.atman.pl...
> [...]
    dobrze rozumiem polskie litery, bo o to chodzi Animce. Ludzie na grupie mają różne
    programy operacyjne, różne czytniki, różne ustawienia. W ustawieniach masz to co
    wysyłasz, a nie ustawienia jak odbierasz.

    > To, że Ty czytasz, to wynik tego, że widać wszyscy inni dobrze
    > skonfigurowali czytniki i wysyłają prawidłowe nagłówki w postach. Twój
    > nagłówek nie ma informacji o używanym przez Ciebie kodowaniu i to jest
    > problem dla czytników, które domyślne kodowanie mają inne niż Ty...

    Nieprawda, ja w ustawieniach kodowania odbieranych e-maili i newsów mam ustawione
    "automatycznie", dlatego czytam wszystkich bez problemów.