  • Data: 2004-02-02 12:11:22
    Temat: Re: windows95 OEM a wymiana sprzetu na nowy?
    Od: Jureq <j...@o...Xwalka.ze.spamemX.pl> szukaj wiadomości tego autora

    MK wrote:

    > Z tym przeniesnieniem to roznie bywa. Najlepiej zadzwon kilka razy na
    > linie 0801 M$ i pytaj sie zawsze o ten sam problem. Jak otrzymasz
    > przynajmniej 3 razy taka sama odpowiedz, to wtedy mozesz byc jej
    > pewny.
    >
    > Natomiast z tego co ja wiem, to licencje OEM przy zakupie "przywiazuja
    > sie"
    > do sprzetu, do czyli 95 OEM bedzie legalny tylko z Twoim P166.
    >
    > Mozesz tez poczytac strony M$

    Owszem jest to związane z komputerem. Pytanie brzmoi: co to znaczy
    zmiana komputera? Z tego co ja wiem to przy zakupach sprzed kwietnia
    2003 można było "modernizować" komputer i pozostawić np. tylko starą
    obudowę. Od 04.2003 jest już wyraźnie powiedziane, że wymiana płyty
    głównej to zmiana komputera.