  • Data: 2003-06-02 14:13:18
    Temat: Re: windows OEM
    Od: Arek <a...@e...net> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2003-06-02 14:45, Jan napisał:
    > Niestety nie znalazłem w archiwum nazwiska prawnika BSA, który twierdzi
    > że BSA nie ściga takich przypadków. Pozwoliłem sobie w związku z tym zadzwonić

    http://groups.google.com/groups?q=+%22nie+%C5%9Bciga
    j%C4%85%22+group:pl.soc.prawo&hl=pl&lr=lang_pl&ie=UT
    F-8&oe=UTF-8&selm=3DD90AC1.2EA6129B%40elita.pl&rnum=
    1

    Rozmowy mam nagrane, jakby ktoś nie wierzył :)

    > właśnie do koncelarii S K & S, i uzyskałem informację zupełnie inną
    > niż tę którą podałeś.

    O! A z kim tam rozmawiałeś? I czy ten ktoś podał Ci inforamację ile takich
    spraw prowadzą.

    > Można to sprawdzić dzwoniąc do tej kancelarii na nr 022 608 70 00
    > Podobnie informacje w sprawie OEM podaje infolinia BSA. 022 4343434

    To co podaje "panienka z okienka" tylko mnie śmieszy.
    Porozmawiaj z KONKRETNĄ osobą, zajmującą się tym i powiedz co ona powiedziała.

    pozdrawiam
    Arek

    --
    http://www.sti.org.pl/0-700_XXX.htm