    From: "Norbisan" <n...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: windows OEM
    Date: Mon, 2 Jun 2003 10:44:04 +0200

    Witam
    Jestem nowy na tej grupie ale jedno wiem

    Zasady licencjonowania produków OEM przez jedynego "słusznego" producenta
    OS-ów

    Generalnie sprawa wygląda tak iż OEM-a możesz kupić (oczywiście będzie
    legalny) tylko z elementem niezbędnym do pracy komputera
    takimi jak dysk twardy, karta graficzna, procesor, płyta główna, obudawa,
    klawiatura, myszka, monitor itd

    NIE można sprzedawać OEM-a z kartą muzyczną, sieciową, modemem, kieszenią na
    dysk, listwą zasilającą, UPS, głośnikami, itd

    Oprócz tego podczas kontroli użytkownik zobowiązany jest do przedstawienia,
    naklejki naklejonej na komputer oraz DOWODU ZAKUPU.

    Takie są zasady licencjonowania wprowadzone przez tą "ukochaną " firmę
    jak sprawa wygląda od strony zgodności z polskim prawem niech się wypowiedzą
    mądrzejsi.

    Norbisan