  • Data: 2023-04-18 01:00:47
    Temat: Re: wina
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2023-04-17, J.F <j...@p...onet.pl> wrote:
> [...]
    67661,dziecko-zmarlo-bo-matka-zostawila-je-w-nagrzan
    ym-aucie-prokuratura.html

    > Nieumyslne nie wymaga swiadomosci.

    Zgadza się, ale niumyślne może być usprawiedliwione bądź nie. Jeśli to
    pierwsze to nie będzie winy.

    "Zgodnie z relacją świadków, 22 czerwca ubiegłego roku matka
    półtorarocznego dziecka podjechała pod żłobek na osiedlu Pogodno w
    Szczecinie. Kobieta pracowała niedaleko, więc poszła pieszo do
    pracy nie zdając sobie sprawy, że jej syn został sam w zamkniętym
    samochodzie."

    Widać co się pewnie stało, ale raczej nie da się tego obiektywnie
    usprawiedliwić. No chyba, żeby iść po lini jakiś problemów rzutujących
    na jej stan psychiczy. Dawno nie było mi nikogo tak żal jak tej babki.

    --
    Marcin