  • 71. Data: 2005-10-12 16:27:23
    Temat: Re: wiezienie za dlugi jest nielegalne
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    news:dij862$dsm$4@inews.gazeta.pl...

    > Stosownej do możliwości zarobkowych OJCA dziecka. W tej sytuacji
    > Kulczykowi nic do tego.

    powiedzmy ze zarabia 120 mln miesiecznie , podaj kwote alimentow na dziecko.

    P.

  • 72. Data: 2005-10-13 01:24:08
    Od: nemo <m...@s...com>

    Przemysław Rokicki wrote:

    > doskonala, i otto tez wspomnial, wyludzenie nastepuje wtedy gdy bierzemy
    > kredyt w zamiarze jego nie splacenia (lub nie splacamy pomimo moznosci
    > splacenia)

    tutaj juz nie masz racji. Bo mozna niesplacac chocby falszywie naliczone
    odsetki pomomo posiadania mozliwosci.

    , z wyludzeniem kredytu nie mamy do czynienia wowczas gdy osoba
    > ktora go brala po czesci go splacala a brak dalszej splaty wynika z
    > pogorszenia sie sytuacjimaterialnej,- wtedy przestepstwa (i wiezienia) nie ma.
    >
    > Spreczności z Miedzynarodowym Paktem Praw Obywatelskich i
    > Politycznych nie ma.,

    nawet umow miedzynarodowych nie znasz . :-P

    > Po z atym ten pakt do niczego nie zobowiazuje

    ROTFL

    Chyba mieszkasz w Lublinie...

    > o czym Korwin Mikke ostatnio wpsomnial, zreszta w ktoryms z zalacznikow masz
    > wspomniane o zniesieniu kary smierci a niedawno w sejmie poslowie nad taka
    > kara glosowali.

    Glosowac mogli, naomiast wprowadzenie w zycie ustawy spowodowaloby co
    najmniej zawieszenie Polski w UE. A juz przed wprowadzeniem, rzad
    polskim musialby wniesc zastrzezenie wylaczajace stosowny artykul
    Konwencji gwarantujacy prawo do zycia za wyjatkiem wypadkow niezbednych
    do funkconowania panstwa demokratycznego. Dodajmy, nie jest to panstwo
    prawa Lecha Kutasa Gardockiego.

  • 73. Data: 2005-10-13 06:41:06
    Od: krys <k...@p...onet.pl>

    Przemek R... napisał(a):

    > powiedzmy ze zarabia 120 mln miesiecznie , podaj kwote alimentow na
    > dziecko.

    Dobra, taka kwota to opary absurdu, ale zdaje się sad nie może
    przekroczyć 60% zarobków na poczet alimentów? To IMHO na potrzeby
    dziecka wystarczy 40 mln mieszięcznie. Ja do końca zycia nie zobacze
    takiej kwoty, ale mój ojciec to nie Kulczyk.
    Justyna

  • 74. Data: 2005-10-13 07:22:59
    Od: krys <k...@p...onet.pl>

    Przemek R... napisał(a):

    > czy podstawowe rzeczy to tylko mieszkanie ?

    Na mój gust to jeszcze żarełko i szmata na grzbiet.
    No, ale jak matka jest w stanie bez zarzynania się zapewnic wszystko
    sama dzieciom, to faktycznie sąd powinien ojca z mety zwolnic z
    płacenia alimentów, oraz z uczestniczenia w zyciu dzieci. O to Ci
    chodzi? Bo na mój gust rodzice solidarnie powinni dbać o dzieci.

    Justyna

  • 75. Data: 2005-10-13 08:27:46
    Od: "Waldemar \"Jakec\" Bulkowski" <"jakec "@ tlen.pl>

    Hi!!!

    Dnia Sun, 09 Oct 2005 13:07:01 +0200, krys napisał(a):

> [...]
    > tak w kólko. Zresztą, to nie musi byc góra ppiacu, Równie dobrze moze
    > to byc posprzątanie okolicznych rowów, lasów, sortowanie śmieci etc, w
    > każdej gmienie na pewno jest cała masa prac, na które zawsze zabraknie
    > forsy, a które taki ktos mogłby wykonać, przy okazji spłacając własne
    > zobowiazania. I nie byłoby demoralizacji"a co mi tam, posiedzę, a nie
    > zapłacę"

    > Nie jest. Znam faceta, który ma 18 000 do spłacenia, wyrok na karku i mu
    > to wszystko zwisa. A mógłby spokojnie płacic na własne dzieci. Tylko,

    A ja znam nie jedną sytuację, gdy rodziny bez prayc i kasy decydowały się
    na desperacki krok - żona podawała męża o alimenty. Był wyrok, był
    komorniki, były alimenty z sądu alimentacyjnego (czy jak to się tam wtedy
    nazywało). A małżeństwo dalej żyło w zgodzie.
    Jeśli wprowadziłoby się Twój pomysł w życie to takich przypadków byłoby
    znaaaaaacznie więcej.

    3m się.
    --
    Waldek "Jakec" Bulkowski
    http://film.e-informator.pl

  • 76. Data: 2005-10-13 08:36:36
    Od: krys <k...@p...onet.pl>

    Waldemar "Jakec" Bulkowski napisał(a):

> [...]
    > się na desperacki krok - żona podawała męża o alimenty. Był wyrok, był
    > komorniki, były alimenty z sądu alimentacyjnego (czy jak to się tam

    Funduszu Alimentacyjnego juz nie ma. No i kiedyś trzeba było oddać to,
    co FA wypłacił. Poza tym , jakby ten rodzic bez pracy musiał odpracować
    zasądzone alimenty zamiatając ulicę, łatajac dziury w drodze, malujac
    klasy w szkole (no i przewalając bezsensownie kupę piachu z miejsca na
    miejsce;-) ),etc, to ja nie mam nic przeciwko. Mam przeciwko zwalaniu
    na mnie koniecznosci utrzymywania cudzych dzieci. Oraz płacenia za
    wczasy w pudle alimenciarzy.

    Justyna

  • 77. Data: 2005-10-13 09:26:21
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > tutaj juz nie masz racji. Bo mozna niesplacac chocby falszywie naliczone
    > odsetki pomomo posiadania mozliwosci.

    jezlei falszywie naliczone to jest oczywistym ze wtedy nie popelni
    przestepstwa

    > ROTFL
    >
    > Chyba mieszkasz w Lublinie...

    a to ty zawistna mendo, no to dalej nie ma sensu czytac..

  • 78. Data: 2005-10-13 09:28:34
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > Dobra, taka kwota to opary absurdu,

    to nie sa opary absurdu on zarabia wiecej

    >ale zdaje się sad nie może
    > przekroczyć 60% zarobków na poczet alimentów? To IMHO na potrzeby
    > dziecka wystarczy 40 mln mieszięcznie.

    no to wymien teraz potrzeby dziecka ktore usprawieldiwia taka wysokosc
    alimentiow.
    Zaznaczam ze alimenty nie sa aby podniesc poziom zycia matki.

    P.

  • 79. Data: 2005-10-13 09:29:31
    Od: krys <k...@p...onet.pl>

    Przemek R... napisał(a):

    > nie chodzi o to aby sad ustalil ile tego zarelka i ubran dziecko
    > potrzebuje, podzielil kwote na pol
    > i te polowe placic ojciec

    Jak ma byc sprawiedliwie, to trzeba tez wycenic czas osoby opiekujacej
    się dzieckiem, siedzącej przy nim, gdy jest chore, koszt leków, w razie
    choroby, paliwa na ewentualne dowiezienie do szpitala... Chyba nie da
    rady.
    I właściwie dlaczego to ojciec ma płacić? a nie zaopiekować się
    dzieckiem?

    Justyna

  • 80. Data: 2005-10-13 09:30:26
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

> [...]
    > chodzi?

    nie chodzi o to aby sad ustalil ile tego zarelka i ubran dziecko potrzebuje,
    i te polowe placic ojciec (najlepiej bezposrednio robiac zakupy lub uzyskal
    szczegolwe rachunki, paragony, faktury)
    a druga polowe musi zapewnic matka.

    P.