  • 101. Data: 2005-10-14 11:54:42
    Temat: Re: wiezienie za dlugi jest nielegalne
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > O czym oczywiscie "zapomniales" napisac.

    bo jest to fakt oczywisty, chyba ze ktos jest debilem ktoremu trezba mowic
    ze goraca kawa
    mozna sie oparzyc a na pilce noznej pisac uwaga zabwaka od lat 3
    niebezpieczenstwo polkniecia

    P.

  • 102. Data: 2005-10-14 11:55:44
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    Użytkownik "Kaja" <k...@n...ma.wp.pl> napisał w wiadomości

    > Moim zdaniem to matka powinna ubiegać się o dodatkowe alimenty na siebie i
    > wtedy byłoby po prostu uczciwiej, że wydaje na siebie.

    a z jakiej racji dla siebie? (niema winy meza- zreszt atu powinny byc
    twarde warunki
    ustalania takiej winy, zdrada, parwomocny wyrok za znecanie sie, bicie itp
    klimaty)

    P.

  • 103. Data: 2005-10-14 12:16:38
    Od: gina <l...@f...com>

    Przemek R... wrote:

    > bo jest to fakt oczywisty,

    nie dla ciebie

    > chyba ze ktos jest debilem ktoremu trezba mowic
    > ze goraca kawa

    nie wolno sprzedawac kawy o ktorej wie sie z gory ze powoduje oparzenia
    wymagajace transpaltacji skory. Wie sie z poprzednich 900 skarg
    konsumentow na dokladnie takie same poparzenia.

    > mozna sie oparzyc

    Jezeli wrzatek jest pulapka, to ostrzegac sie musi.

    > a na pilce noznej pisac uwaga zabwaka od lat 3
    > niebezpieczenstwo polkniecia

    A gdzie te pilke widziales?

    Powtarzasz propagande tych ktorym nie usmiecha sie placic za korporacyne
    niedbalstwo.

  • 104. Data: 2005-10-14 12:43:33
    Od: "Michał \"Kaczor\" Niemczak" <k...@N...atn.pl>

    On 2005-10-14 14:16, gina wrote:

    > nie wolno sprzedawac kawy o ktorej wie sie z gory ze powoduje oparzenia
    > wymagajace transpaltacji skory. Wie sie z poprzednich 900 skarg
    > konsumentow na dokladnie takie same poparzenia.

    Nie kawę tylko wodę. Idąc dalej tym tokiem rozumowania powinno się
    skonfiskować wszystkie kuchenki, piece etc..

    Kaczor
    kaczor@NO_SPAM-plug.atn.pl
    http://unixlab.info/~kaczor/protokol.jpg

  • 105. Data: 2005-10-14 12:58:19
    Od: "Michał \"Kaczor\" Niemczak" <k...@N...atn.pl>

    On 2005-10-14 00:51, Kaja wrote:

    > Moim zdaniem to matka powinna ubiegać się o dodatkowe alimenty na siebie i
    > wtedy byłoby po prostu uczciwiej, że wydaje na siebie.

    A z jakiej paki na siebie? Nie ma rąk? Nie zapracuje na siebie? Na
    dziecko rozumiem ale na matkę nigdy w życiu! (zakładając, że nie było to
    małżeństwo i że wina z powodu rozwodu nie leży po stronie ojca).

  • 106. Data: 2005-10-14 13:05:02
    Od: "Michał \"Kaczor\" Niemczak" <k...@N...atn.pl>

    On 2005-10-13 16:15, krys wrote:

    > Matka ma zapewniony byt, o ile ojciec byl winny rozpadu rodziny. Wtedy
    > wypłaca aloimenty jej i dziecku. W przeciwnym wypadku sama musi zadbać
    > o siebie.

    Chyba jesteś niepoważna? Ja nie jestem winny rozpadu czegoś, czego nie
    było a i tak będę musiał płacić (jeszcze nie mam wyroku sądu).

  • 107. Data: 2005-10-14 14:06:08
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > nie dla ciebie

    rece opadaja jak sie ciebie czyta.

    P.

  • 108. Data: 2005-10-14 15:48:06
    Od: Kaja <k...@n...ma.wp.pl>

    Fri, 14 Oct 2005 10:17:21 +0200, *krys* <news:dinpto$k5r$2@inews.gazeta.pl>
    napisał(a):

    > No i komornik jeszcze na tym interesie zatrobił.

    Tak.

    Kurczę, jakich to ludzi do policji biorą. Przecież policjant powinien mieć
    nieposzlakowaną opinię. Teraz komornik mu wszedł na pensję, a on jeszcze
    awans i nagrodę w pracy dostał. ( Jego tatuś wsadził go do tej pracy, nawet
    w Szkole Policyjnej w Szczytnie nie był).

    --
    Kaja

  • 109. Data: 2005-10-14 15:56:18
    Od: Kaja <k...@n...ma.wp.pl>

    Fri, 14 Oct 2005 13:55:44 +0200, *Przemek R...*
    <news:dio6bk$rn1$1@inews.gazeta.pl> napisał(a):

    > a z jakiej racji dla siebie? (niema winy meza- zreszt atu powinny byc
    > twarde warunki
    > ustalania takiej winy, zdrada, parwomocny wyrok za znecanie sie, bicie itp
    > klimaty)

    Napisałam to dlatego, że kobieta chciałaby wydębić jak najwięcej, więc
    pozostaje jej jeszcze tylko staranie się alimentów na siebie. Nie wiem (i
    nie interesuje mnie) jak orzeczony został rozwód, ale np. przy obopólnej
    winie też być może by coś wygrała dla siebie.
    Nic tym nie ryzykuje, bo Sąd już jej nic nie zabierze, a pozwy o
    podwyższenie alimentów można składać nawet co rok.

    --
    Kaja

  • 110. Data: 2005-10-14 15:57:36
    Od: Kaja <k...@n...ma.wp.pl>

    Fri, 14 Oct 2005 14:58:19 +0200, *"Michał \"Kaczor\" Niemczak"*
    <news:dio9vv$lm9$2@news.onet.pl> napisał(a):

    > A z jakiej paki na siebie? Nie ma rąk? Nie zapracuje na siebie? Na
    > dziecko rozumiem ale na matkę nigdy w życiu! (zakładając, że nie było to
    > małżeństwo i że wina z powodu rozwodu nie leży po stronie ojca).

    Nie zrozumiełeś mojej ironii ;-)

    --
    Kaja