  • Date: Wed, 21 Jun 2006 10:31:51 +0200
    From: Przemysław Płaskowicki <p...@p...name>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: ?wiadectwo a komitet rodzicielski

    On 2006-06-21 09:58, jureq wrote:

    > Tak. postępuja bezprawnie.

    > Czym innym jest zamknięcie konta, a czym innym przetrzymywanie i odmowa
    > wydania dokumentu.

    > To prwawda w prawie karnym. Nie w cywilnym

    Który przepis o tym stanowi? O winie w nadzorze już mówiłem. Ale weźmy
    11 latka, który na podwórku wybije szybę. Winy w nadzorze nie ma -- są
    na to orzeczenia. Kogo i na jakiej podstawie będziesz ścigał cywilnie?

    --
    Przemysław Płaskowicki
    All that is necessary for the triumph of evil is that good men do