  • Data: 2020-09-19 20:11:36
    Temat: Re: what the fuck
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 19.09.2020 o 17:59, g...@g...com pisze:

    > Ekscytujesz się niepotrzebnie nie znając ani kolejności wydarzeń, ani
    > szczegółów i walisz na oślep jak ziober z tymi karami.

    opieram się na tym co napisano.

    https://polskatimes.pl/nie-zgwalcili-tylko-wykorzyst
    ali-bezradnosc-skatowanej-kobiety-taki-kontrowersyjn
    y-wyrok-sadu-zapadl-w-poznaniu/ar/c1-15185108

    A napisano, że najpierw pobili a potem uprawiali seks.

    I tak jak napisałem - mam nadzieję, że pismaki przekręcili, bo inaczej
    to chlew obsrany gównem.

    > Ano! Dajmy Szrekom wolną rękę, niech sądzą na podstawie tego co wyczytali
    > w internetach! Bendzie gitowo! Prawdziwa demo-kracja!

    Nie no - uznajmy, że jak kogoś pobijesz do nieprzytomności to można
    gwałcić, bo nie krzyczy...

    --
    Shrek