  • Data: 2020-09-19 20:48:03
    Temat: Re: what the fuck
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 19.09.2020 o 20:29, Kubuś Puchatek pisze:

    > Ale za pobicie Ciebie skażą, a za podanie GHB... No właśnie co?
    > Bezkarność wg. gąski?

    No właśnie mam nadzieję, ze coś poprzekręcali. GHB to jeszcze można pod
    "podstępem" jak najbardziej pociągnąć. Ale jak już jedziemy absurdami to
    pobić może jeden, poruchać trzech i co dwójka bez jakiejkolwiek winy?
    Albo już w ogóle po bandzie - przecież "ofiara" może być "nieporadna"
    bez jakiegokolwiek udziału ze strony ruchającego - ot wlazała mu przed
    maskę, to ją przeleciał... Nie - to się kupy nie trzyma - po prostu
    musieli coś przekręcić...

    --
    Shrek