  • Data: 2003-11-06 21:48:21
    Temat: Re: wezwanie na swiadka a usprawiedliwiona nieobecnosc......
    Od: b...@f...hoga.WYTNIJTO.pl (Pawel Baranowski) szukaj wiadomości tego autora

    Smithpl <s...@N...waw.pl> napisal <bod900$9r9$1
    @SunSITE.icm.edu.pl>:

    >Prosze osoby znajace sie na tym o podpowiedz jak zglosic swoja
    >nieobecnosc i usprawiedliwic ja. Przeciez nie bede teraz zawalal innych
    >moich spraw z powodu kolejnej, durnej, nic nie znaczacej rozprawy.

    napisz do Sądu pismo i opisz że wyjazd i dla Ciebie wiązałaoby to się z
    dużymi stratami. powinno wystarczyć. poproś żeby Sąd wyznaczył inny termin.

    Pozdr

    --
    Adres antyspamowy - przed odpowiedzia skasuj slowo "WYTNIJTO"

    Czlowiek jest tyle wart, ile sa warte sprawy, którymi sie zajmuje.
    /Marek Aureliusz/

    www.ekonomia.ho.pl