  • Data: 2004-03-10 12:43:28
    Temat: Re: wezwanie do zapłaty za niedobór w sklepie
    Od: onka<o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W sklepie nie było kamer, na swiadectwie pracy nic nie mam napisane
    o niedoborze, zaległa wypłate nam wypłacili,i po jakimś czasie przysłali
    to wezwanie, było to dla mnei troche dziwne,chyba nie myśleli ze pojde
    do banku i im to wplace?nie czuje sie wogóle odpowiedzialna do
    płacenia tego,byłam uczciwa wobec firmy, nic nie kombinowałam, ale
    firma przez ostatni miesiac istnienia sklepu nas olała, nikt do nas nie
    przyjezdzał z firmy na kontrole, towaru nam nie przysyłali, wogóle się
    nami nie interesowali, przysłali tylko wypowiedzenie umowy miejsca o
    prace, nowe miejsce proponowlai u siebie czyli 450km odemnie, a to
    dlatego żeby nam nie wypłacic wyprawki, musiałyśmy napisać do firmy
    że się nie zgadzamy na nowe warunki pracy czyli wyszło na to że się
    same zwolniłysmy ale na swiadectwie tego nie ma.

    -> http://usenet.pomocprawna.info