  • Data: 2004-03-11 17:15:40
    Temat: Re: wezwanie do zapłaty za niedobór w sklepie
    Od: "Andrzej R." <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "onka" <o...@o...pl> napisał w wiadomości
    nie czuje sie wogóle odpowiedzialna do
    > płacenia tego,byłam uczciwa wobec firmy, nic nie kombinowałam

    Re : Podpisując zobowiązanie o współnej odpowiedzialności majątkowej - do
    czegoś się ZOBOWIĄZAŁAŚ. Przeczytaj uważnie podpisane zobowiązanie i na
    spokojnie zastanów się DO CZEGO się zobowiązałaś ??? I jakie są następstwa
    prawne złożonego zobowiązania.
    Pierwszą rzeczą, jaką należy zrobić, to weryfikacja inwentaryzacji końcowej
    i ew. inwentaryzacji kontrolnych. Być może mamy do czynienia z dużym błędem
    księgowym (świadczyło by to o niezłym bałaganie w firmie). Jeśli sama nie
    potrafisz - zleć księgowemu. Jeśli ujawni błąd - kosztami sprawdzenia
    obciążasz firmę. Pogaduszki typu "byłam uczciwa, nie kombinowałam" nic
    nikomu nie dają.
    AR