    From: KrzysiekPP <k...@n...op.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: wezwanie do zapłaty za niedobór w sklepie
    Date: Sun, 7 Mar 2004 11:28:06 +0100

    > Przecież to wyjaśniała_podawała w pierwszym
    > poscie, cytuję:
    > " dostałam pismo od firmy ze zostałam obciażona kwotą 8tys tytułem
    > *1/4 stwierdzonego niedoboru* i ze kwote ta mam wpłacić w ciąu 7dni!"
    > (podkreślenie moje)

    Coz, nie doczytalem ... wlasciwie to wydalo mi sie niewiarygodne, ze 1/4
    niedoboru to 8 tys zl. 32 tys to juz jest dosc niezla ilosc towaru ...
    no chyba, ze sprzedawali prawdziwe futra ;) Taka kwota jest juz na tyle
    duza, ze firma powinna zawiadomic prokurature. Jesli po cichu obciazaja
    pracownikow, to cos tu na odleglosc smierdzi ... bo raczej nie mozna
    zastosowac odpowiedzialnosci zbiorowej. Albo rzeczywiscie ktorys z
    pracownikow kradl na potege. Generalnie jesli onka uwaza sie za niewinna
    to sama powinna pojsc do prokuratury i zglosic kradziez. Bo tez nie
    wiadomo w czym ten niedobor wyszedl ? Moze to byl tylko "kreatywny" blad
    w ksiegowosci ?

    --
    Krzysiek, Krakow