  • 21. Data: 2003-09-28 11:31:09
    Temat: Re: wezwanie do zaplaty-abonament RTV
    Od: "Andrzej Lawa" <a...@l...com>

    Użytkownik "Baba Jagaa" <j...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:bl0hjl$r8v$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > Witajcie, byc moze juz ktos przerabial ta sprawe na wlasny uzytek ...
    > Dostalam zawiadomienie, ze nie placilam przez jakis tam okres
    > (zreszta do teraz nie place) abonamentu RTV.

    Trzeba było się wyrejestrować :)

    Może spróbuj poinformować, że odbiorników RTV (od dnia tego a tego) nie
    posiadasz, tylko zapomniałaś poinformować?

    Bo jak mogą sprawdzić? Tylko włażąc z nakazem - a chyba nikt się nie będzie
    wygłupiał z nakazem rewizji w sprawie "abonamentu RTV" (czytaj: podatku od
    luksusu w postaci odbiorników RTV).

  • 22. Data: 2003-09-28 17:17:03
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    Kłaniam się, dnia nie 28. września 2003 01:18 ktoś podpisujący się jako
    Robert Tomasik napisał(a):

    > Z tym, że w domach wielorodzinnych jest to wspólny licznik i trzeba to
    > jakoś podzielić.

    Niekoniecznie. U mnie jest jeden licznik na rodzinę.
    Nie widzę powodu uśredniania abonamentu, skoro można go doliczać do ceny
    kablówki osobom chcącym mieć w pakiecie program TVP.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

    Nie próbuj uczyć świni śpiewu. Stracisz swój czas, a i świnię zdenerwujesz.

  • 23. Data: 2003-09-28 20:13:28
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Ale wówczas trzeba by kodować ten program, bo nie każdy ma kablówkę.

  • 24. Data: 2003-09-28 21:49:27
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    Kłaniam się, dnia nie 28. września 2003 22:13 ktoś podpisujący się jako
    Robert Tomasik napisał(a):

    > Ale wówczas trzeba by kodować ten program, bo nie każdy ma kablówkę.

    No to nich oni płacą książeczkami.

    BTW: Za Polsat/TVN płacę z kablówką, a ludzie odbierają go z powietrza za
    darmo. Tak już niestety jest.

  • 25. Data: 2003-09-29 00:01:42
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    No to jesteśmy w punkcie wyjścia, czyli przy książeczkach. W sumie, to
    pewnie za dodatkową opłatą, jak byś został swoją książeczkę opłat w
    kablówce, to może by i świadczyli usługę pt. wzięcie od Ciebie pieniędzy i
    zaniesienie do okienka na poczcie.

  • 26. Data: 2003-09-29 06:26:17
    Od: "Tom" <...@f...pl>

    Użytkownik "jacobs" <p...@w...pl> napisał w wiadomości
    > czy definicja podatek od telewizora jest w jakimś kodeksie ? może ktoś
    > przytoczy tu jakąs podstawę prawną ?
    >
    > Jeśli ja mam w komputerze kartę telewizyjną i oglądam program TV na
    > monitorze to czy mam zapłacoć podatek ? Jak to jest
    juz było na grupie kilkanaście razy - opłata jest od odbiornika a nie
    telewizora

    burenezo

  • 27. Data: 2003-09-29 07:49:17
    Od: "Baba Jagaa" <j...@w...pl>

    > Trzeba było się wyrejestrować :)
    >
    > Może spróbuj poinformować, że odbiorników RTV (od dnia tego a tego) nie
    > posiadasz, tylko zapomniałaś poinformować?

    No wlasnie dzisiaj sprobuje tej metody. Ide na poczte nastawiona bojowo
    :))))

    Pozdrawiam, Jagaa

  • 28. Data: 2003-09-29 21:27:30
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    Kłaniam się, dnia pon 29. września 2003 02:01 ktoś podpisujący się jako
    Robert Tomasik napisał(a):

    Jakbyś cytował, na co odpowiadasz, byłoby łatwiej.

    > No to jesteśmy w punkcie wyjścia, czyli przy książeczkach.

    Dlaczego? Przecież mówię, że jeśli obieram program z kablówki, to płacę
    kablówce. Jeśli z powietrza, to przelewem na konto TVP. Przelew może być
    przez pocztę, jeśli ktoś lubi, jak to typowy przelew.

    > W sumie, to
    > pewnie za dodatkową opłatą, jak byś został swoją książeczkę opłat w
    > kablówce, to może by i świadczyli usługę pt. wzięcie od Ciebie pieniędzy i
    > zaniesienie do okienka na poczcie.

    Nie, nie o to chodzi. Chodzi o to, że jeśli oglądam teraz TV4 to Polsat
    bierze za to kasę od kablówki, a kablówka ode mnie. Normalka. Podobnie
    kablówka może płacić TVP.